Amsterdam | Gepubliceerd op: 2 december 2010
Edwin Hageman vandaag aangekondigd als nieuwe CEO BT Benelux http://pr.co/p/0008m1
BT maakt vandaag de benoeming van Edwin Hageman bekend als nieuwe CEO van BT in de Benelux. Edwin zal Bas Burger opvolgen die onlangs promoveerde tot President, verantwoordelijk voor Global Commerce. Edwin zal zijn nieuwe functie per 1 januari gaan bekleden waarbij hij zal rapporteren aan Luis Alvarez, President BT EMEA & BT Latijns-Amerika.

Bas Burger had sinds 2008 de leiding over BT’s Benelux organisatie. In zijn nieuwe rol, President voor Global Commerce, leidt Bas een nieuwe wereldwijde organisatie met multinationale klanten actief in de logistieke-, producerende- en de farmaceutische sector. Bas Burger zal rapporteren aan BT Global Services CEO Jeff Kelly.

Jeff Kelly, CEO van BT Global Services, zegt: “Ik heb er het volste vertrouwen in dat Bas Burger onze zeer veeleisende klanten in de logistieke-, producerende- en farmaceutische industrie goed zal bedienen. Bas heeft daadkrachtig leiderschap getoond sinds zijn toetreding tot BT. Samen met het Benelux-team veranderde hij de manier waarop we werken, waarbij onze prestaties en de service die wij aan onze klanten leveren in de regio sterk zijn verbeterd. Ik kijk ernaar uit om nog nauwer met hem samen te werken in ons Global Leadership Team.”

Luis Alvarez, President BT EMEA & Latijns-Amerika, zegt: “Ik ben er trots op dat we in staat zijn geweest om de opvolger van Bas te werven vanuit onze eigen organisatie. Edwin is lid van het Benelux executive team sinds 2007 waar hij verantwoordelijk was voor de strategie, producten en marketing. Ik ken Edwin als een zeer betrokken en gedreven teamleider. Ik ben ervan overtuigd dat hij met succes de Benelux-organisatie zal leiden - een belangrijk onderdeel van onze wereldwijde business - tijdens de volgende fase van onze ontwikkeling. Hij neemt een fantastische organisatie over.”